سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیربکس کرانویل

 

گیربکس وسیله ای است برای افزایش و یا کاهش گشتاور و دور موتور که نسبت به یکدیگر عمل عکس دارند یعنی با افزایش گشتاور دور کاهش می یابد و باکاهش گشتاور دور بالا می رود.

موتور گیربکس از یک الکتروموتور و یک گیربکس که به یکدیگر کوپله شده اند تشکیل شده است .

جهت انتخاب موتور گیربکس باید توان موتور ، دور ورودی و خروجی ، گشتاور و نسبت تبدیل گیربکس مد نظر گرفته شود . ضمن در نظر گرفتن موارد فوق باید توجه داشت که دمای محیط ، شرایط اقلیمی (منطقه مرطوب ، خشک ، سرد و ... ) نوع ماشین که گیربکس برای آن انتخاب می گردد و ... هم در انتخاب موتور گیربکس نقش مهمی دارد .

الکترو گیربکس ها با توجه به نوع گیربکس کوپله شده با موتور انواع مختلفی دارند که در ادامه به شرح یکی از پرکاربرد ترین گیربکس ها در صنعت می پردازیم .

گیربکس هالو (کرانویل)

گیربکس هالو (کرانویل) در دو نوع پوسته چدنی و پوسته آلومینیومی و در انواع پایه دار ، فلنج دار ، و نیم فلنج تولید می گردد. نوع قرار گرفتن و عملکرد قطعات داخلی گیربکس هالو باعث عملکرد بی صدا ، گشتاور و استقامت بالای این دستگاه می باشد . همچنین بازدهی بالا و امکان خروجی 90 درجه و نیز مصرف انرژی کم و توانایی کار با موتورهای آسنکرون از دیگر مزایای مهم و بالای این نوع گیربکس است .

از مهمترین صنایعی که گیربکس هالو در آن نقش پر رنگی دارد می توان به صنایع کاشی و سرامیک ، صنایع سیمان ، صنایع غذایی ، صنایع نفت و گاز ، صنایع فولاد و حتی شهر بازی ها اشاره کرد .

فروشگاه توان صنعت با داشتن نمایندگی فروش برندهای معتبر انواع موتور گیربکس از جمله Bonfiglioli, Yilmaz, SEW, Motovario, … مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد.